Helt ensam

Haha Sitter här i Natalies skola. Fick inte vara med på hennes lektion pga att det var redovisning, så nu sitter jag i deras datasal..
Känner mig gaaanska ensam och uttittad.
Ingen aning om när Natalie kommer tillbaka:/
Och deras internet är skit konstigt, man kan inte vara inne som vanligt.
Efter ett tag så lägger liksom sidan ner haha.

Så är jag hungrig också, jäkla gnäll på mig.
Fick min lön idag också:) 2000 på kontot nu, rätt skönt. Så kommer studiebidraget i morgon också:D Fast jag är skyldig mamms 1000 spänn också, rattans:P

Jag har verkligen ingenting vettigt att skriva just nu, helt lost känner jag mig..NATALIE KOM TILLBAKA!!! haha:D

Nu kom det någon lärare och frågade om jag hade lämnat in samhällsarbetet...hahahaha:D "Nepp jag är gäst här men fick inte vara med på lektionen" "Ahaa därför jag inte kände igen dig" HAHA:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0