Ber man snällt så får man!

Tjingeling:D

Vaknade ganska sent idag, riktigt skönt. Hade planerat att åka ner till centrum för att fixa present till Natalie. Men det blev inte så, åkte med Mamma och bror till Haninge istället. Gick runt där länge på jakt efter en speciell sak. Det fanns ingen stans, var inne på alla tänkbara affärer..Till slut gick jag in på hemtex och såg att det fanns EN sån där. Fast med massa saker i, gick och kollade i den efter en prislapp men de fanns ingen. Haffade en som jobbade och frågade vad den kostade och om de hade fler.. - Nej tyvärr den där är inte till salu..Svarade hon då..WHAAT!!?!??! tänkte jag...- Snälla jag har letat i hela centrum efter en sån här, kan jag inte få köpa den. frågade jag snällt, *puppy eyes - Alltså jag vet inte måste höra med Lena som står i kassan. sa hon och sprang iväg. När hon kom tillbaka sa hon. - Ja, det verkade ju som att du verkligen ville ha den så då får köpa den för 100kr.  -Taaack så mycket, gud vad snällt!!!:D

Sedan shoppade jag vidare, blev lite små saker och ett par short till mig själv:D
Kom hem, pipplade med Natalies present sedan gick jag ner till Peter för han skulle låna min överförningssladd. Eller vad det nu heter. Blev kvar där , drog med han och köpte pizza. Sedan blev det en kväll framför tvn, kollade på so you think you can dance, Peter kom fram till att alla fula människor gick vidare.
Jag blev sedan kallas äggexpert eftersom jag visste att  äggen vi köper i affären inte var befruktade, och att dom behövde vara det för att det skulle bli kycklingar i äggen, och om Peter var en tupp skulle han smita in hönshusen där det bara finns hönor som värper obefruktade ägg och befrukta dom lite.. OKEEEJ?! hahahah
Kom precis hem, är rätt trött. Blir mycket skratt när man är med den mannen. För härlig alltså:P

Imorrn blir det leka med Sara, Emma och Linda. Måste även ringa min chef eftersom jag INTE fått in min lön. Han suger verkligen på det där. Blir så grymt irriterad!!
Sen på torsdag drar jag in till stan och träffar Natalie:D

Wiie

Kommentarer
Postat av: ems

jag hade också problem med min lön på svens. konfrontera honom ORDENTLIGT! Dröjde ca 2-3 veckor innan jag fick min sommarlön..

2008-03-26 @ 12:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0