23-03-08 Söndag

Gårdagen blev skoj, drog först ner till Sara och Timmy. Var där i typ 5 minuter sedan drog vi hem till Jocke Herngren. Krökade massa där, haha Berndt fick allt vara mobilvakt till mig eftersom jag hela tiden tappade den i golvet. Sen var han söt och satt och sjöng hela tiden, gullegull!
Drog från Jocke typ fyra halv 5 kanske, då var det bara jag, Berndt, Erik och Anna kvar.
Blev lite strul angående vart Erik och Anna skulle sova, elaka Jocke ville inte låna ut soffan.
Så jag tog med mig Syskona hem och vi trängde ner oss i min säng:P
Erik förvarnade att han snarkade, vaknade klockan 7 av att han OCH Anna låg och snarkade.
Gick då upp och kekade frukost och skrattade lite för mig själv, SYSKONA SNARK blev sedan deras smeknamn!

Vid 2 så drog dom, då chillade jag bara hemma till halv 4 då Jocke plockade upp mig och vi åkte till ishallen.
Var inte lika laddad för hockey som igår. Var halvbakis och förkyld. Blev ju inte bättre när matchen sög! Det var liksom noll tempo. Men nynäs vann med 9-1 iaf så det var ju bra.
Lilla Fredrik gjorde faktiskt 2 mål, man blev allt lite stolt över honom:D
Sedan bjussade Jockes mamms på middag på mix, mycket trevligt :) Det tackar man för!

Nu sitter jag här, bror har snott min säng, ligger och kollar på film. När den är slut blir det sova för mig.
Ska minsann sova som en stock utan massa snarkomaner!! :D nera NI var såå söta:D

Jaja godnatt folket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0