22-03-08 Lördag

Host host...tjenna:D

Usch usch jag har typ träningsvärk i ryggen och magen för att jag hostar så mycket..helt sjukt.
Idag var det jobb ja..gick jättebra, Gunnsan var inte såå farlig. Rätt trevlig!:D
Direkt efter jobbet bar det av till Farmor och Farfar på påskmiddag.
Kom precis hem därifrån..seriöst vi åkte dit vid 2 och kom hem nu, 6 timmar senare.
SNAAARK, det är så jäkla tråkigt att äta när man inte känner någon smak :(
Får se vad som händer ikväll, kanske ner till Sara och kröka lite..om jag orkar.
En dusch, nässpray och hostmedicin kanske piggar upp mig lite.
Får seee:D
I morrn är det hockey:D:D:D Jag är laddad:D

Nu blir det dusch..ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0