21-03-08 FREDAG!

Yeah nu är det lov minsann:D

Igår blev det jobb hela dagen, var helt död. Jag har blivit mega förkyld igen :(
Jag fick minsann blommor på jobbet igår, Jocke kom förbi och sa glad påsk med ett gäng gula rosor:D Gulligt:D
Blev utfrågad av Charlotte efter det haha:D
Efter jobbet åkte jag till dansen, kollade bara idag pga förkylningen. Min mobil dog under dagen så mamma var lite halv orolig när jag kom hem. Stackars:P
Blev tunnbrödsrulle till middag, MUMS:D Sedan ett bad och sedan i sängs. Var verkligen helt död.
Sov inte speciellt bra inatt, hostade och kunde inte andas. JÄVLA SNOR alltså!!

Idag skulle jag egentligen ätit frukost buffe med Linda men hon kom på att det var röd dag och i och med det ingen buffe:(:( Låg kvar i sängen någon timma till, sedan gick jag upp och övade streetdansen i underkläder som vanligt:P HAHA det är har blivit min grej liksom. Lärde oss massa nytt i Tisdags, och eftersom jag hade missat massa så låg jag ju efter. Men jag tror jag har koll på det mesta. Förutom att vi ska gör egen koregrafi till typ lite av låten. Gjorde lite nu, får se om jag har kvar det:P HAHA:D
Nu tänkte jag ta ett bad igen, lägga en ansiksmask och läsa min engelska novell!

Ska leka med Victor ikväll, bara slak, hyra en film kanske. I morgon blir det jobb, då ska jag jobba med Gunnsan. Läskigt, emelie har som sagt skrämmt upp mig. Hoppas det går bra. Tror jag ska till Sara och Timmy på kvällen. var nått snack om det. Och på söndag är det hockey:D 16.00 mot sollentuna, tror jag:D HAHa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0