19-03-08 Onsdag [wannabe munkar]

Tjingelingpling:D:D HAHA

Gårdagen blev mys, åkte hem till Saras old house..på villagatan dåra.. Hennes mamma fyllde år så jag var såklart inbjuden på tårta:D GULL PIA:D
Kl 7 var det street, gick bra idag. Dansade röven av mig, guuud vad jag var svettig!!

Började skolan kl 9 idag...terminsuppspel. Hade lite ont i halsen igår under dansen och såååklart så var jag hes när jag vaknade. SÅÅ jäkla otur, piss. Jag slapp iaf terminsuppspelet, blir efter lovet.
Sedan var det idrott, hade glömt kläder men var där iaf. Kollade på när några spelade pingis. Snackade lite med Robin som precis kommit hem från Teneriffa...han hade inte haft lika tur med vädret som jag..MOHAHAH:D
Iaf mötte upp Jocke efter skolan, snackade lite sedan skjutsade han hem mig. Då gick jag och sov en stund.
Sedan ringde trummajjen och sa att det inte var något utvecklingssamtal eftersom han mådde piss.
Då bestämde jag träff med Victor så han är nog på väg hit nu. Blir väl slak som vanligt, lite pankakor till Middag!:D
Imorgon blir det jobb sedan är man ledig på Fredag:D SÅ mitt lov börjar idag typ:D

JUUUSTE jag, Jennis och Kristian gjorde en upptäckt idag. Det var potatisbullar till Lunch, och Kristian var sur över att det inte fanns någon sylt så han tog socker. Och det ni vad det smakade? MUNKAR:D hur gott som helst:D HAHAHA:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0