15-03-08 Lördag

Gick upp kl 9, skulle jobba klockan tio.Var lite nervös för jag skulle jobba med någon annan tant idag, Gunnsan. Och Emelie har sagt att hon är lite konstig. Men när jag väl kom ner till jobbet så var det Charlotte som var där. Blev glad då faktist. Var grymt mycket folk inne idag btw..massa ungar som fyller år antagligen.. haha:D
Efter jobbat blev det mat hos F&F eftersom farfar fyller år idag, hurra hurra:D Lika god mat som vanligt!
Min faster var också idag och vet ni var hon frågade?!?!?!?!?! Om jag hade lust att följa med till Egypten i juni..hon bjuder och allt!!! Såklart sa jag JAAA...hon skulle bara kolla flygstolen och de och skulle höra av sig på måndag:D
Fatta kul, vi skulle snorkla eftersom dom tydligen har jättefina rev eller vad det heter. Och kolla på pyramider. Häftigt:D Well well, man ska väl inte vara allt för glad fören på måndag!
Kom iaf precis hem, ska lägga mig i ett bad snart sedan bär det av hem till Calle och Frida för att kolla på melodifestivalen:D Inget mer spännande på planeringen idag.

Nej nu blir det bad:D
Ciao:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0