03-03-08 Måndag

Shiibbie:D

Lite dåligt med uppdatering nu va..hm helgen har varit bra, blev lite inflyttningsfest och sedan äventyr på lördagen..HAHA men fan vad skoj det blidde:D Yeah yeah, söndagen blev det slak efter en hård natt. Slakade med Sara, sedan sov hon hos mig:D Jättemysigt, var as länge sen jag umgicks med bara sara.

Idag blev det ingen skola..jag och sara fastnade liksom i sängen. Gick upp sen någon gång iaf, då tog jag en dusch eftersom jag var som en stor äckelboll..usch kände mig sååå äcklig:P
Sen blev det packa..wiie:D Åker ju till Teneriffa i natt..eller i morgonbitti rättare sagt::D SÅÅ glad:D

Jag och Sara drog ner till henne sen, pluggade lite tillsammans, sedan kom Johanna förbi en sväng och snackade lite skit. Kom hemmifrån Sara halv 8 och nu sitter jag här:D är pirrig som fan!!

Jag säger bara BYE BYE sverige..ses om en vecka:D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0