slaklördag alltså

Blev först lite chill hos catta, sedan skulle vi ut och gå men Catta ville äta så vi gick till arena.
Efter det drog vi hem till Jocke herngren där det var lite folk. Trevlig trevligt. Fick lite ryggmassage av Catta och sedan fotmassage av Jocke:) Hyggliga prickar dom där:D
Blev sedan en sväng hem till Alex som bor i Linus Gustavssons gamla hus, mycket lusigt :P haha han försökte övertyga mig om att jag var vackrare än ..... aa hahaha. Gick inte såå bra för honom haha!
Efter typ 10 min kom Hagberg och då blev det promenad till telegrafen. Så då styrde jag hemåt.
Är faktiskt hel sjukt trött efter denna vecka. Är verkligen inte van att jobba.
Ska bli så skönt med semester nu:D haha

Nu blir det snart sova alltså.


Rolig du är också, jag tänker fan inte svansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0