Oopps

Haha jag upptäckte nyss att jag inte hade publiserat inlägget jag skrev igår.
Snacka om senil alltså:P, tur fan att det var kvar alltså:P

Idag blev det jobba. SÅÅÅ skönt att jobba bara 4 timmar.
Det var ganska mycket folk faktiskt:D Grymt skönt för då går tiden fort.
Hälsade lite på Linda på konditoriet efter jobbet, sedan gick jag till Lindex och kollade lite.
Sedan ringde faster och sa att hon hade shoppat åt mig. Det var någon adidas grej.
Så hon kom ner till centrum och plockade upp mig. Hahaha ni så utlänning på konditoriet lilla uteservering, man inte inte att ni glodde NÄÄÄ?!?! Min faster kör ju nämligen en audi A5:) Lagom fet bil, me like!
Fick en massa träningskläder typ. Ett par byxor, 3 par linnen, 2 t-shirts, en långärmad och en keps:)
Inte helt illa de alltså:) Givmild faster har man minsann:D



Det blev lite fika och massa snack om resan, vilken bil vi tar, när dom kommer hit, där vi åker och sånt.
Sen ställde faster en rolig fråga till mamma.
-Jag undrar en sak, är det okej att Elin tar en öl och så eller?
- (mamma svarar med ironisk röst) - Aaaaaaldrig i livet! Hon är minsann inte 18 och är inte van att dricka.
(och tillägger sedan) - Hon super ju sig full varje helg för tusan. ALKOLIST unge är vad hon är!
-Tack för den mamma!!;)

Klockan 4 på söndag natt/måndag morgon så lämnar vi nynäs i faaasters bil. YES!
Planet lyfter 06.50:D Ska bli så jääääkla kul!!!:D

Nu ska jag ta mig ett bad:D
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0