Måndag kan vara ganska pain!

Blev väckt halv 11 idag minsann:)
Ännu en dag man fick sova ut. Somnade inte fören halv 2 i natt kanske.
Blev ett långt samtal i telen med lilla S-man:P Lika pratglad som vanlig (tss):D
Gick hem till Linda nästan precis när jag hade vaknat.
Där blev det lite muffinbak och godisätande:P
Vid 4 försvann hon hem till Fannys nya hus så då återvände jag hem.

Bestämde mig för att vaxa benen:P Stod inte ut med de håriga spirorna!
Gjorde faktiskt mindre ont än vad jag kom ihåg.
Nu har jag precis ätit lite mat också..smaskens.
Tror det blir promenad med S-man sen:) Sen får man väl se vart det leder;) HAA

Nu ska jag glo på vänner:)
Tjiing:D


I feel good, daa-na-na-na-nanaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0