Jäkla dålig uppdatering alltså

Ber om ursäkt, har väl inte haft tid eller lust att skriva tror jag.
Får väl ta allting lite kort då kanske.

Hela veckan har det varit bara massa rep inför showen. Mycket skoj.
I onsdags blev det första solningen på Niksta för iår:D Inte illa.
Sara blev sedan livrädd eftersom det kom måsar då åkte vi hem:P



På torsdagen blev det ut på sjön med Saras familj + lite vänner till camilla:)
Mycket mysigt, blev sedan en ganska slak kväll. Haha vi hamnade nere på niksta. Inget mer om det tack haha!

   

På fredagen Grymt roligt med sommarshowen:) Att spela för studenterna var nog det grymaste jag gjort:)
Var dock sjukt trött eftersom jag inte sov så mycket natten till fredagen. Gick till Sara efter att vi hade spelat. Slocknade på soffan..å så social jag var. Blev sedan massa onyttigheter, pommes, mjukglass, jordnötsringar och plockgodis. Kom sedan massa folk till Sara och Timmy, blev partaj. Vid 12 drog alla ut, jag och Catta gick med och hälsade på lite folk utanför. Träffade Victor och Jeppe Lunda bland annat. Satte sedan ute på marken med Catta i någon timma och träffade ganska mycket trevliga människor där med. Sedan hem och sova. Av en viss anledning så somnade jag inte fören kanske halv 6 och skulle upp klockan 9. Klockan 10 var det dags för jobb.
Jobbade med Gunnsan, gick bra som vanligt.
Lilla S-man och hans två vänner tittade förbi och pillade på lite saker:) Kul att se han, var några dagar sen tyvätt. Buzy boy!

Sötnos Catta mötte upp mig efter jobbet, hon hade köpt jordgubbar och kladdkaka. Är hon inte söt?:D
Så vi satte oss i hamnen och tjockade oss. Sedan gick vi hem tills hennes mama och solade på balkongen i någon timma. Blev även ett lite nap på soffan för oss båda:D Grymt skönt.
Sedan hem, käka lite grillat. Duschade och fixade för att sedan gå hem till Keijo. Där var det grillpartaj. Sög ganska hårt.
Kom precis hem därfrån, och sitter nu här.
Ska nog sova, tror det behövs.



Saknar dig.. 

Kommentarer
Postat av: catarina

va gölli du är pölin!! synd att din kväll slutade sådär, du får säkert skojsigare nästa gång. PUSS OCH KRAM!

2008-06-08 @ 06:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0