Jag är en liten tjuv allt!

Bra att ha Catta alltså, har alltid roliga frågor man kan svara på:D

Har du..
För många vänner:
Kan man få för många?
Förföljelsemani: WHAT? aa av små apor
Tvångstankar: Tror inte det, inget medvetet iaf:P
Färgat håret: Aa fingrar och tår räcker inte till.
Några piercings:  Naveln (sen 7an) och öronen:P
Gjort bort dig rejält: Självklart, jag bjuder på det:D
Bra självförtroende: Ja det skulle jag vilja påstå:D
Kysst någon: Jada;) smaskens
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej du var länge sen dom orden kom ut min mun.
Varit kär: Ja, självklart:D
Blivit kär i någon på nätet: Hm..förälskad kanske, betuttad:P
Gjort något olagligt: Hahah kissar jämt på offentlig plats på fyllan:P I´m a bad girl:P

Vem..
Saknar du:
Gamla hunden Buster!
Vill du döda: Kom fan till att jag är dålig på att vara elak
Rörde dig sist: Sara;)
Slog du sist: Sara, slog mig på benet och sa "vi äter glass nu"
Kramade du senast: S-man:)
Skrev du till sist: Johanna på msn:)
Vill du vara som:  Vilken svår, jag är rätt nöjd att vara mig just nu!
Sårade dig sist: Pass
Vill du bli galet full med: Haha, WHAT??
Gjorde dig riktigt glad senast: Jag själv, på grund av en en viss känsla!:D
Fick du sms från senast: S-man ;)
Ringde dig senast: Shit vad tjatigt, men aa S-man:P haha
Får dig att skratta: SKöna typer:D

Kommentarer
Postat av: BadBoy

Inte mig med på någon:(

:P//Lagborn

2008-06-06 @ 01:18:17
Postat av: catarina

elin din bov! :)

2008-06-06 @ 21:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0