It´s geting hot in here, take of your clothes!

Det är sjukt varmt överallt nu för tiden:P
Jag har stått och svettats inne i skolans idrottssal eftersom det är där vi håller till och repar.
Om 2 dagar är det avslutning, sjuukt!
I morgon är det "genrep" för lite publik, alla välkomna kl 19.00 till gymnasiets idrottshall:P haha
Blev en längre dag än vanligt idag, 08.15-ca15.00. Brukar fan börja halv 10 och sluta halv 2:P

Åkte hem till Sara efter skolan och slakade i några minuter innan mäklaren kom.
Då åkte vi till villagatan och käkade lite mat:) Thanks Pia for the food!
Kom precis hem, funderar på vad jag ska göra. Vill att mitt hår ska växa på benen så jag kan vaxa dom:P

Kanske blir leka med S-man idag också om han inte tänkte leka med sin bror hela natten lång.
Det återstår att se!

Får se om jag kanske ska gå ut och gå lite idag med hm?

Å nej mina blommor från S-man håller på att vissna där inne i skåpet, men dom håller färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0