Girlsnight

Japps blev lite socialt umgänge iaf:P haha
Gick ner till freja och satt där med Linda, Emma, Fanny, Jennifer och Matilda:)
Mycket mysigt, när alla kände sig allt för frusna bestämde vi oss för att åka till Fanny.
Linda och Emma följde dock inte med:(
Eftersom Jennifer nyss fått körkort så gled vi runt i bilen:) Tog en sväng förbi shell och köpte lite onyttigheter.
På vägen stötte vi även på ett helt gäng med vildsvin som sprang över vägen och sedan skuttade över åkern:P
Väl hemma hos Fanny blev det te och brownie:) Och sedan massa snack!
Det var mycket trevligt, brukar ju inte umgås med just dom tjejerna utan Linda så det var jättetrevligt :)
Jag tackar för en jättetrevlig kväll, jag ser fram emot grillkvällarna och kräftskivan ;) Aight?

Imorgon blir det jobba i 4 timmar, sååå skönt att slippa 8 timmars passen:P
Sedan på söndag natt / måndag morgon så bär det av till pyramiderna!!!:D:D:D
Sedan slipper ni mig i två veckor.
Hur ska det gå S-man, ingen som kan vara pain in the ass på morgonen och ingen som smsterrar dig. ntntn:P

Min lilla värmland Jesper kommer till sthlm i morgon också. Inget möte bestämt men får se om man kanske pallrar sig in till stan kanske kanske:P

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0