Stek och bråk på Elon:D

Yes tog precis en paus från stekandet på altanen.
Grymt varmt är det, men a svett är kärlek eller vad säger man;) haha
Nu har mamms och papps åkt till finland så nu är det bara jag och Anderas hemma:)
Får se hur det går:)

Jag berättade ju att jag hade beställt en kamera, var inne på sidan och kollade leveransgrejen. Och där stod det minsann att den hade kommit till elon. Men hade vi fått hem någon sånt där lapp då? NEJ.
Helvete att jag tänkte vänta tills på måndag tänkte jag och stegade ner till Elon.
Tjaffsade lite med tanten i kassan eftersom man tydligen behövde den där lappen för att hämta ut paketet.
Men tillslut så gav hon sig. Seriöst det står ju mitt namn på paketet, vad ska dom ha lappskiten till. Jaja jag är iaf nöjd:D
Den ligger nu på laddning, tog en stund innan jag fattade hur man skulle ladda batteriet. tekniska saker är inte riktigt min grej:P Men jag klarade även den utmaningen:D Känner på riktigt på topp nu!

Men jag undrar vad alla människor håller hus, nästan ingen svarar när man smsar. HATA MIG GÖR DET;)
Nej jag får helt enkelt roa mig själv, vilket blir stek. Får se vad det blir ikväll. Jag har massa saker halvplanerade känns det som. Vilket känns jobbigt. Får se hur allting slutar. Har jag tur så har min kamera laddat klart innan kvällen så jag får inviga den:D



Gaah saknar att prata med dig:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0