Jävla studsbollstant!!

Hellå Hellå:P

Mycket som händer må jag säga. well well.
Min lilla Natalie har varit i nynäs nu två ggr:) Mycket trevligt.
Första gången lekte vi med Linda och Berndt, blev först niksta och sedan hamnen. Och på kvällen blev det freja:D
Har även träffar Fredrik lite, blev en störd komedi på tisdagskvällen:)
I torsdags blev det 8timmars pass på jobbet, ganska segt men jag gillar att jobba med Therese och Lasse. Tessan är sån liten sweetnose:D Me like! Dom har sprungit runt och inventerat affären medan jag stått vid kassan och sett vacker ut som lasse så fint uttryckte det!
Igår blev det lite krök hemma hos Linda med Natalie och Berndt. Mest chill, gick ut och pratade med Johan och Bjuris en stund också. haha blev lite skönsång från mig och Johan tog kort på mig hahah mycket lustigt.
Dom var till och med så gulliga att dom körde hem mig sen i natten:D

Även fredag och idag har dagen börjat med jobb. JObbade med gunnsan idag, henne kan man verkligen få krupp på ibland. Men ingen slår en tant som var inne idag.
Hon ringde först och frågade om vi hade några bollar. Ja då det har vi, vad för typ av boll vill du ha sa jag. Sedan började tjattret, hon skulle ha en heljuten boll (alltså en vanlig studsboll) Vilket jag sa till henne, sedan ville hon veta hur stora bollarna var i cm och vilket matrial dom hade och bla bla bla. Hur mycket tjatter som helst. Jag bad henne helt enkelt komma ner eftersom jag inte riktigt visste exakta mått på alla jävla studsbollar. Så kom hon ner efter någon timma. Hon skulle ha en boll till sin hundjävel. Och hon ville veta matrial på bollarna, om dom gick sönder om hunden bet i dom. ÅÅÅÅ kan inte förklara hur jävla hemsk hon var. Och jag som står i kassan FÅR ju INTE vara otrevlig. GAAAH hade lust att kasta alla bollar på kärringen och skrika åt henne. Fy fan vad sur jag var. Men när hon sedan hade provstudsat  med nästan alla bollar köpte hon iaf 4st. Gerd henne hon också. TANTJÄVEN!!
Och inte nog med det så höll Gunnsan kvar mig i en kvart. Hatar det wää! Usch var så jävla arg när jag slutade. Tog tyvärr ut det på stackars mamma:P

Well well nog om jobbet. Ikväll vet jag inte alls vad som händer, inte en aning alltså.
Är öppen för förslag;)

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å billig hora nr 1 och 2 med på bild:P

2008-07-20 @ 17:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0