Glass glass glass

Yes dagen började med jobb i glassboden:)
Blev till en början bara massa gräddning av hemmagjorda strutar :) Har fått in snittsen nu så jag e pro!
Det är flera stycken idag som låtit min välja smaken på glasskulorna:P skit skoj.
Kom inte ett gång killar och ville ha hemgjorde strutar (eftersom jag hade gjort dom;) Och sedan fick jag välja helt vad dom skulle ha för smaker. Sen tyckte dom även att jag skulle hänga med dom nere i hamnen men NEEE:P hahah Jag gick hem till Sara istället, vi åkte sedan hem till mig och letade upp lite grejer eftersom hon åker idag på sin "lilla" roadtrip med sin mormor och morfar:P fy tusan för henne!
Snart blir det lite övningsköra med pappsi:D var ett tag sen nu.
Aaa förmodligen blir det grönan imorrn om vi får med lite folk:D
Ikväll vet jag inte alls vad som händer får helt enkelt se vad dagen bjuder på!:D

Nej ut o köra blir det nu.
Tjingtjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0