Ett halv omoget inlägg men jag måste:P

Jag uppleve nyss den roligaste grejen i mitt liv.
Som säkert många vet har mitt ex Victor skaffat ny flickvän. 14åriga Alicia Gullback (a-gullback på pa dåra)
Och på vägen hem nu från bion jag var på (SATC filmen igen..JUST LOOVE IT!) då möter jag henne och henne "gäng"
Jag ser såklart inte att det är hon, alla små 14åringar ser likadana ut, överspacklade med långt hår. Men sen hör jag hur en tjej börjar ropa på sin polare och säger "Becca Becca, ser du vem det är" Becca ser inte alls att det var jag(vi är faktiskt vänner på pa de ni HAHAHAHAH).. Sen börjar det roliga, HAHA hon börjar skrika saker i stil med "Åå jag är så lycklig som har min Victor, han är så guuuullig" och Någonting om 8 ggr, förmodligen någonting om sex.
Mitt svar blev. "gud vilken tönt du är alltså" Hon skriker tillbaka "URSÄKTA!?!?!?!" (you know the sound of that) "Väx upp för i helvete din överspacklade fjortis" sa jag då och stängde sedan av öronen och gick vidare.

Alltså det var ¨sååå kul. Vem fan börjar skrika efter sin pojkväns ex HAHAHA alltså shit jag dör av skratt.
Herregud alltså. Helt stört:D HAHA vilket kap han har skaffat sig min lilla knuppis hahaha:D

She just a sweetie, aiight?:P

Kommentarer
Postat av: m.i

de roligaste är att du tar bort de man komenterar.

h.o.

2008-08-12 @ 14:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0