Äventyr och bilkörning:)

Vaknade klockan 9 i morse även fast jag gick och la mig runt 1:P
Sedan fick jag ett sms av Linda så vi bestämde en dejt:) Hon kom hit, jag visade nya kläderna och dykar filmen:)
Sedan bar det ut på biltur för LINDA TOG KÖRKORT IGÅR!!! MASSA GRATTIS TILL HENNE:D:D
Vid halv 12 hoppade jag på bussen mot västerhaning. Japp äventyr stod på schemat.
Ända till danderyd skulle jag minsann:) Träffa en gammal vän som jag inte sett på 3 år kanske:)
Var skit trevligt, snackade massa skit, glodde på alla värdelösa serier på tv och käkade lite mat.
Spagetti och köttfärssås bjöd mästerkocken på:) Riktigt gott måste jag säga:D

Vid halv 6 begav jag mig hemåt:) Pappa plockade upp mig vid elon sedan åkte vi och övade lite bil:)
Har precis fått hem alla tillstånd och skit så nu jäklar ska det köras bil. Övade massa dragläge och kontroller. Aa grund grejer. Gick hyffsat när man fick koll på hur känslig gasen var och allt sånt :) Vi höll på en timma typ så det fick bli dagens träning:)

Upptäckte idag att jag hade gått ner 1,5 kilo också medan jag var i egypten. Konstigt konstigt:P
Jag har även beställt en digitalkamera:) kommer i morrn eller på måndag:D
Nu vet jag inte vad som händer..bara slak tror jag:)
Bär av in till stan  och träffa Natta i morrn. Får se vad vi hittar på:)

Pussinussi:D

I miss you V

Kommentarer
Postat av: ems

Heeej :D Vad kul med bilkörningen =) Hurray =) Puss!

2008-07-04 @ 09:44:47
URL: http://goldenyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0