Uppdatering 31/12-07 NYÅRSAFTON

Denna morgon vaknade man ju hos Linda. Upp halv 9 , mötte upp Glassen på konditoriet kl 9 för att äta frukost innan jobbet. (började jobba kl 10) Mumms mumms. Sedan bar det av till jobbet. Jobbade med Lasse denna NYÅRSAFTON:P HAHA Det var as slak, inte alls mycket folk förutom typ en halvtimma innan vi skulle stänga. Då kom det in en tant och plockade på sig massa saker. Säkert 20 grejer, sedan typ 12.55 kommer hon fram till kassan och vill ha ALLA saker inslagna i VAR SITT paket.:P uscha, jag och Lasse var klara kvart över med alla saker. Hon köpte alltså små saker för typ 1000 spänn!!! Fatta hur mycket saker det var. tantjävel!
Slutade efter den inslagningscupen:P Då gick jag hem till Linda och sedan vid typ vid 2 åkte jag hem. La mig först bara i sängen och dog typ. Sedan satte jag igång och fixade mig, lockade håret och fixade frillan. Den blev mycket fin måste jag säga:) Hade inte bestämt mig för vad jag skulle göra. Antingen fest i högdalen eller mysig middag med micke+familj+morfar, eller stanna hemma och vara med Linda och matilda och sedan hitta någon fest. Jag valde att stanna hemma. Men först blev det lite kräftor och räkor hos farmor och farfar.

 

     
kräftor och räkor      Helt färdig fixad med smink      Outfit utan smink


Åkte sedan hem till Glassen och började kröka lite, hade redan druckit 2 glas vin och två nubbar så var inte helt nykter. Men jag och Linda körde på, båda blev lite runda under stövlarna;)
Vid halv 11 bestämde jag mig att åka hem till Micke, Glassen och Matilda åkte då till Martina och bor i sorunda, så jag fick sällskap nästan hela vägen på bussen. När dom sedan klev av satte jag mig framme vid busschaffören och gaggade lite, onykter som jag var. han gillade inte att köra södertälje vägen berättade han, mycket mer la jag inte på minnet. Blev iaf upphämtad av Micke+papps vid bussen:) Klockan var då typ kvart över 11 kanske.Då blev det fika, as god kolapaj och en drink ala Bettan, mycket god. Stax innan tolv försvann Micke och pappa Peter för att föbereda lite fyrverkerier. Sedan fick man ett glas bubbel i handen och sedan slog klockan tolv och hela himlen vart full av fyrvererier..Wiie.

Jag är helnöjd med mitt nyår, det blev ingen fetingfest som jag hade tänkt mig. Det blev mycket dricka iaf, kan ju inte säga att jag var stabil på benen. Men det var inte Morfar Åke heller, eller raggarMorfar kanske vi ska kalla honom. HAHA han var rolig han:D HAHA. Klockan var väl 2 när jag och Micke gick och la oss. Jag somnade på 2 röda medan micke låg vaken till 4. Lilla morfar hade tydligen kommit in vid 4 och sagt "Oj nu gick jag visst fel" Sedan hade micke sagt, "haha morfar kom in nyss" Då hade jag sagt "Åå fy fan" Sedan vänt på mig och snarkat lite:P HAHA . Charmigt värre.


Kommentarer
Postat av: Amanda

En fullbordad nyårspingla om jag får säga så!
Beautiful! :)

2008-01-02 @ 11:31:32
Postat av: elin

Åååå tack så mycket:D:D

2008-01-02 @ 13:40:03
Postat av: elin

Åååå tack så mycket:D:D

2008-01-02 @ 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0