Uppdatering 30/12-07

Vaknade hemma hos Micke denna morgon. Kom då på att jag inte hade några smycket till min lilla klänning så jag skickade ett lite sms till Linda och bad henne att gå hem till  Timmy för att hämta min plånbok och sedan ner till Lindex för att köpa en väska och smycken till min nyårsoutfit. Och det kunde hon göra. Mycket tack. Jag och Micke satte sedan på en film, Super Zebran blev det. Haha mycket rolig film måste jag säga, se den!! Tog sedan 20 över 2 bussen hem,  Hm vet inte vad klockan var när jag kom ner till nynäs men jag åkte iaf ner på stan och mötte upp Linda, Linda konno glass och Matilda på konitoriet:)
Linda hade hittat en mycket fin plånbok/kuverväska till mig och en ring:) båda för bara 170 kr:D Visste att jag kunde lita på henne:D Sedan på kvällen blev det lite hemma spa hemma hos Matilda. Först lite käk sedan bada i en ute jacuzzi efter det ansiktsmask och bastu. Kunde inte bli bättre alltså. Den kvällen somnade man gott i Lindas säng:)
Tyvärr inga foton från den kvällen, eller Matilda tog några tror jag men men:P hihi


image82
 Det var typ en sån badade vi i:D As mysigt, satt ute i mörkter och så regnade det lite:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0