Torsdag

Började skolan halv 12. När jag kom till skolan ringde jag sara och då var tydligen alla lektioner utom matten inställda. Så jag letade upp Linda och Yvanna. Hittade dem i danssalen, sedan käkade vi lunch och efter det slak i cafeterian. Matten började halv 1, vi gick igenom massa grejs, men det verkade inte allt för svårt. Får se hur det blir.
Efter skolan åkte jag, Linda, Linda konno glass, Rebecca och Yvanna ner till thorssan för att fika. Men jag och Lindorna gick först till rappes, jag köpte en liten present till Alexandra:D Sedan blev det fika.
Tog sedan 4 tåget till ösmo för att möta upp Micke. Vi åkte sedan hem till honom, kekade lite middag och sedan vid halv 6 kom hans vän johan och plockade upp oss. För vi skulle minsann till jakobsberg och kolla på när johan och hans band spelade. Efter massa flum i bilen och lite felkörningar så kom vi fram. Det var typ metal tema på det där stället. Lite olika band som spelade, inte riktigt min musiksmak men alla var duktiga. Det var någon slags tävling där också mellan banden alltså och Johans band vann faktist:D Hurra hurra!!:D

På vägen hem var jag så jäääävla kissnödig så jag trodde jag skulle kissa på mig. Så det blev ett stopp på donken för kisspaus och Micke ville äta lite:) Vi kom hem typ halv 11 kanske. Då blev det nästan sängen direkt. Micke gick först och duschade och fixade sig inför natten. sen var det min tur, och när jag kommer tillbaka till han har han tänt massa ljus:) Gullunge^^!!

 
    Micke&ljusen!      Micke tror att han e tuff ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmmm:(

2008-01-11 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0