Torsdag / Fredag

Igår var det massor med nior i skolan och kollade på programmet så vi slapp ha en lektion och hade kör istället:) Mycket trevligt:D
Efter skolan promenarade jag hem och satte mig faktist och räknade lite matte och gjorde engelska läxan:)
Gav upp med matten ganska snabbt eftersom jag inte fattade någonting.
Min lilla älskling kom runt 7, då blev det liter mer matte sedan blev det ett långt bad med tända ljus och sånt:D
Sedan kollade vi klart på en film som vi hade börjat se för typ en vecka sen. "jag såg mamma kyssa tomten" hette den. Jättesöt film:) Sedan bäddade vi ner oss och somnade:D

Idag är det fredag och just nu har jag dator kunskap. Kändes jättekonstigt för att vi brukar ha matte sista lektionen på fredagar men nu hade vi matte innan datorkunskapen så detta bli våran sista lektion. Vi slutar samma tid men men. usch vad jag babblar på i onödan:P LALA:D
Har inga planer inför kvällen men det dyker nog upp något kul:D
Såg min secret lover idag, så himla söt:D MMM:D hihih fniss:D

Nu måste jag hänga med på vad läraren sägeR:D

Tjing tjing:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0