tjolahopp

Nu har det gått några dagar till, den 4/1 är det idag. hm vaknade hos Linda Konno Glass i morse eftersom jag åkte dit vid typ 10 i går. Blev lite mys med tända ljus, ost och kex. MUMS:D
Hahah hade tydligen legat och taffsat lite på Lindas rumpa inatt också, Sorry (ängel) HAHA.
Vi klev upp kl 8 eftersom Linda skulle jobba halv 10. Så strax efter 9 knatade vi ner på stan, Linda svängde in på jobbet och jag stod där utanför och funderade på vad jag skulle göra i en halv timma. Alla affärer öppnade 10. Men då kom jag på att jag kunde ju gå och sola:D Så blev det, gick till Linda och växlade lite pengar sedan la jag mig i ett solarium:D Det var verkligen as skönt, kanske inte fick överdrivet mycket färg men en liten rand efter trosorna fick jag iaf:D YES:D Äsch får sattsa på att bli brun i teneriffa sen, det är trotts allt bara 2 månader dit:D Wiie:D

image92


Jaja efter solariumet gick jag bort till rappes för att byta halsbanden jag fick i julklapp. Hittade tyvärr inte något men jag fick ett typ presentkort på 598kr så jag får väl kika in där en annan dag. Sedan gick jag till Lindex, köpte mig en tröja. Lite spontanköp, en knallrosa tröja som det stod elektro 80´s på:D Rå ball ju:D 99 kr på barnavdelningen, hurra:D HAHA

Sedan begav jag mig hem till Linda lutt plutt:D Snackade lite skit och sedan åkte vi och handlade lite lunch. Hamburgare för hela slanten. Hem till Linda igen och började fixa i ordning:)
Sen vid typ 1 kom papps och hämtade mig:)

Juuste fick mitt nya bankomatkort idag också:D Jippie!! Så jag och pappa åkte ner på stan igen sen och fixade det:)
När jag kom hem igen hoppade jag i ett bad. Gjorde lite hårinpackning och började läsa en av böckerna jag fick i julklapp. Nu sitter jag här och har almänt tråkigt. Får se vad kvällen har att erbjuda. Micke den lilla muppen var trött efter kryssningen så där fanns det inte mycket att hänga julgran. Som sagt vi får se vad som händer:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0