Tisdag

Hann tyvärr inte blogga igår..oops. well well, måndag då hade vi bara en vanlig dag tror jag:P HAHA:D
eller juste vi hade kör istället för engelska, sedan kulturhistorian där vi bygger lite grejer, orkar inte förklara. var iaf bara jag och jennis där från min grupp för Sara och Emma var och åt och vägrade komma dit, ASSHOLES! ;) nera det gick så bra så. Sedan hade vi gemu sedan ploppade Micke upp i musikhuset, fick skjuts ner till skolan, satt och pussade lite på honom där..wiie:D Sedan var det rörlig bild som gällde, var as slött, gjorde mest ingenting. 16.50 kom mamms och hämtade mig och vid 6 kom Micke:) Då blev det knep och knåp, mamma hade hittat massa små saker som man skulle bygga ihop. Klurigt men rätt skoj:D
Satt även och läste lite grejer ur en bok av typ bert karlsson. Fanns as roliga grejer från typ patient jornaler eller vad det heter. Typ läkare som haft lite bråttom. tex:

"Smärtan kommer när patienten ligger raklång med båda benen på ryggen"
"Patienten har små frimärken i vaginan"
"Ont i vänster växellåda"
"Patient som klagat över smärtor, framför allt på kvällen, då han gått och lagts sig i analöppningen"
"När hon känner sig trött, kan ansiktet vridas åt höger och där stå och smårycka en stund"

Helt sjuka saker:D SÅÅÅÅ roliga helt sjukt:P


Idag är det då tisdag, klockan är snart halv 9, börjar om en timma med solosång. Måste packa idrottskläder också. Sov hos micke så jag var hemma redan för en timma sedan. Det är så synd om Micke, han har ont i huvudet typ pga spänningar i nacken, sedan fick han små röda kliande prickar av medicinen han fick av läkarn och svullen hals med vita prickar. Stackars lilla sjuklingsälsklingen:( Ändå åkte han och jobbar, knäppis.

Juste det är en viss person som har invaderat mina drömmar, drömmer om den hela tiden. Typ tre dagar i rad har den varit med. Helt sjukt?!!?!?!

Nä nu har jag inte tid med det här mera! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0