Tisdag

AAAS soft dag idag, börjar halv 10 och slutar 20 över 1:D och vi har ensamble sista lektionen också så det var as nice:D Inte gjort nått speciellt idag faktist, har badat som vanligt och läst i min bok. "Kärleksbrevet" Den är faktist riktigt spännande, såg att filmen gick för någon dag sen på 9an.
Jag har verkligen inget att skriva. Har varit en mycket konstig dag idag, lite sura miner här och där. Men mycket roligt idag också, smsande med min "secret lover" You know who you are;)

jag sitter fortfarande i min badrock efter badet. har till och med tagit en tupplur i den:P
Nu sitter jag här och tänker på att jag borde äta, men jag är inte hungrig men jag är sugen på nått.
Kom precis på att jag var sugen på Cheescake ala Linda Liten:) Den är aaas god.
Hm vi har tårta i kylen. Den kanske man ska ta en bit av.

Ska inte träffa min lilla Micke idag. Hoppas jag överlever..

ÅÅÅ Kicki kör upp i morgon också, jag kommer hålla tummarna sååå hårt:D
Nä nu ska jag äta en tårtbit:D YEEEY

Kommentarer
Postat av: Secret lover

yes i know who i am ;)

2008-01-15 @ 20:20:55
Postat av: Anonym

Mkt gulligt!

2008-01-16 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0