Spakväll:)

Första dagen i skolan var det igår ju. Helt okej dag, ensamble först sedan körprov och sedan gemu rätt soft.
Sedan blev det fika med Johanna och Berra, mycket trevligt. Johanna är inte mästare på att äta semla må jah säga, grädde upp i hela näsan fick hon:)
well well, tog 17.48 bussen ut till Micke, mest slak först, han satt vid datorn och fipplade.

Spakväll med bastu, massage och ansiktsmask var redan inplanerat så det sysselsatte vi oss med resten av kvällen:) Haha jag köpte ju massa ansiktsmasker här om dagen. Den jag valde att ha igår var self warming mask, men jag tänkte väl inte på att den bokstavligt talat skulle bli varm för det, så när micke började smeta på mig den blev det pissvarm i hela fejjan, plus att krämen var rosa och as seg:P Fan vad vi skrattade, vi var grymt söta:P Vi såg ut som små bakelser:D Gräddbakelsen och massarinen:D

Efter bastun och ansiktsmasken var vi båda varma i hela kroppen och babylena i ansiktet. Då var det bara massagen kvar, och den blev på badrumsgolvet, HAHA:D Mycket fiffigt:D
Klockan var väl runt 9-10 när vi var klara. Då blev det nattning och sedan sängen, iofs kunde vi inte sova eftersom jag var så grymt trött så jag låg och asgarvade hela tiden. mest åt att min mage gluckade såfort jag rörde på mig.
Så ett nytt smeknamn fick man: Kluck Kluck
Oerhört charmigt måste jag ju bara säga:P

Nu sitter jag hemma och klockan är 07.51, börjar inte fören typ halv 12 men det blir fruller på thorssan med Lindorna och Matilda halv 11 :D Victor fyller år idag också så jag ska upp till honom runt 6 får se hur det blir.
Yeah yeah kanske skriver om det sen.

Solong suckers:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0