Onsdag:)

Yääs, ingen skola idag, käkade frulle med Lindorna och Matilda, mumsigt värre. Sedan åkte jag hem, la mig i ett bad och gjorde en ansiktsmask (igen?!?) börjar bli beroende tror jag:D Fick en kladdig idag med, upptäckte när jag skulle ta bort den att den faktist gick att dra bort:P mycket roligt:D HAHA
Åkte upp till sorunda med Johanna med halv 2 bussen, var hos henne ett tag. La lite pussel med hennes mamma och sedan gick vi över till Victor. Sjöng oerhört vackert för honom och så fick han paket.
Jag hade då köpt en klocka och den gillade han som tur var. Drömde i dag när jag sov på soffan att han tyckten den var skit ful och grejer blev lite nojjig då:P men men. Blev lite mat och fika senare på dagen/kvällen.

Tog tio i sju bussen hem igen och nu sitter jag här, blöt är jag eftersom det regnade ute.
Blir slakar kväll idag, sova ordentligt och så:D
får hoppas att det går nått bra på tvn

that´s al:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0