Onsdag (Elin och jennis dag):D

Dagen började med solosång, började på en ny låt. Stormy weather heter den, det är en jazzlåt. Helt nytt för mig:P rätt svängig låt:D Efter det slakade jag och jennis i musikhuset eftersom idrotten inte började fören halv 12. Efter ett tag gick vi ner till skolan och kekade. Sedan gick vi ner till omklädningsrummet och bytte om. Satt i idrottssalen ganska länge tills Jennis fick ett sms om att idrotten var inställd. Typiskt, där satt man helt ombytt och klar.
Så det var bara att byta om igen och hitta på något annat. Vi gick upp och hittade Sara och Linda i cafeterian. De satt och spelade typ norsk vänd tia. 5 minuter innan matsalen stängde for Sara och Linda och käkade.

       

Typ kvart i ett tänkte jag och Jennis bege oss upp till musikhuset, det var tur att vi var lite sega, för precis när vi hade kommit till skåpen kom Amanda, christian och Robin och sa att vi skulle vara nere i skolan på ljudtekniken. Så där hade vi tur. Vi skulle leka lite i ett program där man kan sätta ihop låtar. Kan inte stava till det så skippade det. Jag och Jennis var i en liten grupp och satt och fipplade ihop en låt, iofs gjorde alla samma låt men iaf. Vi var bäst:D Efter den lektionen slutade vi. Då åkte jag ner på stan och köpte en tröja på rappes. 675 kr och sedan halva priset på det:D VÄÄÄRSTA GREJEN:D



Sedan mötte jag upp L&L och gick till thorssan och fikade. Efter en stud kom min lilla Älskling dit också.
Tror att jag fick för mycket socker i mig när jag åt min hallonmousse bägare för när jag skulle berätta att det var bra att vi fick både facit och UTRÄKNINGARNA i ett sånt där "kan du det här-häfte" så sa jag att vi fick facit och Utlösningarna utav Erland. Shit vad vi garvade. Sedan bevisade jag än en gång att jag inte är så smart, läste upp ett sms och i det så var det typ ett engelskt ord som betydde två saker och jag hade inte fattat det från början. HA-HA jättekul, fuck it!! 

 

När jag hade kekat upp min hallonmousse bägare drog jag och Micke hem till mig, packade ihop lite saker och sedan bar det av hem till honom. Där blev det middag, dusch, glass med kolasås ala Micke (som smakade knäck) och musikalen fantomen på operan:) Juste vi gjorde även "fettofamilj-knäck" Knäck fast i bullformar.

   

Vi stängde av filmen typ runt 10 och sedan soov vi:)
Fast sedan väckte Micke mig och sa att jag hade fått två sms.
Två exakt likadana sms " Godnatt :) " ett av my secret Lover och ett från Linda liten:) Gullungar:D


Kommentarer
Postat av: Prinsipesan

Vi drar igång en ny tävling.
Jag känner mig extra generös idag.
Denna vecka har du chans att vinna ett smycket från Kyss Johanna. Allt du behöver göra är länka till denna tävling och skriva en kommentar med en motivering till varför just du ska vinna.
Vinnaren får självklart komma med önskemål om vilket smycke hon/han önskar.

2008-01-17 @ 08:59:50
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0