Måndag

Tjollahopp:) Idag blev det en dag full med slapp, Monica var inte här så vi hade inte engelska, sedan hade vi ingen gemu med Jenny heller..så jag hade min första och sista lektion. jiiiippie:D hahaha men men rätt soft iaf:)
Efter skolan gled jag och Sara hem till hennes mormor, kekade lite mackor sedan filmade vi klart, tog oss kanske 10 minuter:P HAHA:D NU ska vi bara klippa ihop allting och redigera lite:D

Ska snart åka hem till Älsklingpälskling:D Offrar till och med med sovmorgon, måste ju passa på att träffa honom nu eftersom han åker ifrån mig torsdag-söndag ;(
Men det blir iaf att fira Sara på fredagen och kanske på Lördagen:) Får se får se:) Annar ska jag minsann hitta på något annat skoj:D

Imorrn bär det av till haninge med Sara, hitta outfit till Saras birthday och sen vårat hemliga uppdrag:D Wiie längtar:D Ska bli sååå kul:D:D



ELIN SUSANNA AHLFORS <3 MICHAEL PETER OHLIN:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0