Lite uppdatering

Nämen tjeeeenna fan:P Buzy girl ffs:P HAHA
Okej jag har inte skrivit sen den typ 26 dec...hm vad har hänt. har en ny möbel i rummet eftersom Victor tog tillbaka sin bokhylla. Så nu matchar tvbänken och bokhyllan, mycket fint:)
Ehm jobbade den 27de, 28de och 29de. Åkte in till farsta med Linda efter jobbet den 29de. Shoppade en nyårsklänning:) Fick även ett samtal från Timmy som hade hittat min plånbok:) Fy fan vad glad jag blev då måste jag säga:D HAHA as glad, stog och skrek inte på glitter:P HAHA
Kom hem vid typ 6 åkte sedan till hem till Micke med bussen. Mitt ute i skogen hamnade man. Mycket trevligt:)
Vi glodde lite på film och sånt:) Slak kväll, alltid skönt:)

image81
Nyårsklänningen då!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0