Hurra för Mamma!

Japps idag är det min lilla mammas födelsedag.
Dagen började väl inte sååå bra, mådde illa som fan + att min pappa och farfar bytte yttedörr så det gick inte såå bra att sova heller. Men jag och Micke klev upp vid 12 och käkade frukost och efter det kändes det lite bättre:)
Hehe så idag har Micke träffat en del av min släkt, han försökte smita först men mamma höll kvar honom. Och det gick jättebra:) Han skötte sig så bra så:D

Just nu sitter jag hemma hos Micke och nördar här. Jag ger igen för alla båtvideos jag har tittat på idag när han våldgästade min datorn;) Neeera:D
Ikväll är det premiär för det där programmet "singing bee" kl 20.00 så är det inplanerat. Tror inte det händer så mycket mer idag..Skola i morgon, börjar fan 08.15, jag började inte så tidigt på hela förra terminen. Men det ska nog gå bra. Nu ska jag sluta nörda mig och leka med micke istället!!:D




"I find a reason for me
 to change who I use to be
 A reason to start over new
 And the reason is you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0