Friday

Juste jag var ju i haninge också med min lilla Sara:D. köpte present till mamma och sedan blev det även lite saker till mig! En lång tröja med luva, ganska stort text på "I wanna be adored" stod det och så var det  fickor 199kr, en sån där tröja som sitter ihop med en kjol från gina 149kr, en keps från h&m 59.50 och ett par örhängen från h&m 39.50kr. Bytte om i haninge till tröjan med text på och satte på mig kepsen, blev en mycket nice outfit faktist. Lånade Saras dojjor också, converseliknade:D

Micke hämtade upp mig i ösmo sedan åkte vi hem till honom, han lagade lite kek till oss, kyckling med krocketter och typ nån paprika cremfrech AS GOTT!:D han är så duktig så:)
Sedan tog vi ett powernap, vilket inte hjälpte så mycket men men, gled sedan över till Johan:D

                         
Mästerkocken   Billybullen var också med   Botten upp Mulle:D     jag med nya kepsen o tröjan

Blev som jag trodde, slak med alkohol. Hahaha jag drack påtok för fort måste jag ju säga, 5 glas vin slutade det på, då menar jag alltså sånna där stora ikea glas:P HAHA. Sen somnade jag och micke på en 90madrass med typ ett överkasst som täcke medan Magda och Johan låg i sängen med varsitt täcka. snålisar:P
Vart kallt som fan i natt alltså, fy bubblan!
     
Johans konstverk       Micke & Johan      Johan och "Maggan"   Me ans Mike
tydligen en grymmling                                                       Snyggingar..ts:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0