Fredag morgon!

yääs nu sitter jag här med en leverpastejsmacka, high school musical strömmar ur högtalarna och klockan är kvart över 8:) Jag börjar inte fören kl 10 men eftersom jag sov hos Micke var jag tvungen att kliva upp klockan sju.
Har planerat att åka in till haning efter skolan. Får se om någon vill följa med mig annars får jag åka själv. Ska köpa en present till min mor som fyller år på söndag. Ikväll ska jag umgås med Micke, Johan och Magda.:) Ska bli kul, det är inte jätteplanerat. Blir nog chill med lite alkohol:)
Måste nog börja fixa mig nu, ska nog ta en dusch så jag vaknar lite.
Berättar nog om ikväll i morgon:D

Hoppas alla får en kul fredag:D

image100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0