Ärtkrig i matsalen

Första dagen med nya schemat dåra. Gick mycket bra, lunchade med Linda, Linda och Matilda. På något vänster så startade vi ett ärtkrig eller det var vi som sköt på lite människor och på varandra mohihih, har en typ 5 minuter lång video från det men jag vet inte hur man lägger upp videos om man äns kan det..hmmm!
Men jäääklar vad kul det var. Efter lunchen blev det gemu, då var man tvungen att dra igång hjärnkontoret igen, jäkla knepigt det vi håller på med. Eller inte svårt det är bara jobbigt typ:P

Efter skolan drog jag hem till Linda Liten och kekade bullar, drack saft och spelade dam.
Sedan vid 4 drog vi till thorssan, mötte upp Linda och Matilda och tog en fika.

 

Blev bara en snabbis fika, sedan kom mamms och hämtade upp mig. Så åkte vi och hämtade paketet från josefssons på elon och sedan handla på kvantum:D
Hade beställt ett par hängselshorts och en t-shirt/tunika:D Jätte sött:)

Victor var förbi en sväng här förut också, visade upp sin nya bil, eller aa det var typ en volvo240 eller nått sånt.
Sen för en stund sen kom min lilla micke hit också:)<3
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu men någonting blir det väl:) Vi sitter och pratar med Kicki just nu:) Mucho trevligt:D

instick av micke : <|:-)-|<>=: En klad guppe

that´s all:D


image112

MIIIN:D:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0