..

Lördag:  Jag låg kvar i sängen rätt länge denna morgon, fick till och med äta halva min frukost själv. Fast sötnosen hade kokat ett ägg till mig, mycket uppskattat tack så mycket:D
Sedan åkte jag, han och pappa peter långt uta helvete bort för att kolla på en liten bil som Micke var sugen på:) (jag sov inte till och från under bilresan, åka bil är jobbigt vetni) ;)
Det var ingen dålig kärra han ville titta på heller, man kanske ska kalla den gula faran:)
Jag skulle då inte ha något emot att glida runt i den bilen i sommar med min älskling:) (Har absolut ingenting emot lilla semlan Micke:D )



well well sen när vi kom hem så blev det bara massa slak heeela kvällen, under middagen blev det även strömavbrott (blir så ute på landet när det blåser HAHA) Så då blev det mys med levande ljus överallt.
Höjde ju mysfaktorn en aning;) Eller hur älskling HAHA:D
Sedan blev det kortspel med lillebror och hans flickvän. Tecken spelade vi, har inte spelat det på aslänge, vi spelade jämt det i skolan förut. Jag och Micke vann hela tiden typ, bara för att vårat tecken var as bra:D
Sedan sov vi gott som vanligt:D

Söndag: Uppe ganska tidigt idag, eller Micke vaknade väl först eftersom han hade ont i magen den stackaren:D
Sedan vaknade jag av en blöt nos och lite sniffande...japps micke hade bjudit in billybullen. Han var faktist lite mysig denna morgon. (den rackaren brukar alltid morra på mig) JUUSTE jag och billy kom på en ny lek på lördagen, jag kastade bollen till honom och han skickade tillbaka den med nosen:D han hade tydligen aldrig gjort så förut:D wiiie:D

Efter det att jag hade ätit frukost så åkte ett par av mickes snickarbrallor på ( jag var enligt Micke mycket sexig;) olala:D) och vi traskade ut på deras tomt (typ en liten skog) Där stod jag och tittade på medan Micke och pappa Peter sågade ner massa träd. Och Rille körde fram och tillbaka med fyrhjulingen med vagnen som de lastade träna på. Snacka om lantliv:P Men det var rätt mysig. Sedan blev det grillade hamburgare till lunch muuumma:D
Jaaa sedan hamnade jag och micke i soffan. Vi drog igång en dvd med lite avsnitt från "full frys" SÅÅÅ jäkla kul:P
Iofs somnade båda vi där i soffan, vaknade typ 20 över tre. Helt perfekt eftersom jag skulle åka om en timma.

Och nu sitter jag här och har babblat klart om min helg. Vi ska se om Micke orkar läsa allting, han sa att han skulle göra det:P HAHA:D



Söt kommentar av Älskling:)

Jag: Vad är lika stort som en elefant men väger ingenting?
(tar en liten stund innan Micke svarar)
Micke: Min kärlek till dig?

AAAAW:D Är han inte söt?!?!:D



(rätt svar var för övrigt elefantens skugga;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0