Tisdag

Blev så sur när inlägget försvann så jag hade inte lust att blogga. Men nu kunde jag inte hålla mig längre:P HAHA:D Japps japps det är tisdag morgon ska snart till skolan..blir först kulturhistoria sedan ensamble, slutar 13.20, helt sjukt skönt:D Tänkte gå och sola efter skola sen också, det var ett tag sen, har för tusan blivit vit igen:P
Wiiie det är bara två veckor tills jag åkte till Teneriffa:) längtar sååå mycket:D
Och nästa vecka är det ju lov, då ska jag minsann se till att plugga..

Ikväll är det street, wiie:D Det är så grymt kul, älskar den nya dansen:D
Juste jag och mamms ska förmodligen och simma i morrn:D grymt skönt!

usch när jag vaknade i morse var jag helt sjukt torr i halsen, vaknade vid 6 någon gång utav att jag knappt kunde svälja, usch gjorde så ont. Är fortfarande lite torr men inte lika farligt..

Igår hängde jag hos Sara och Timmy, satt och analyserade Die Hard, grymt bra film faktist:D Skrev typ 4 A4 om filmen. Nu ska de bara renskrivas och göras om lite. Måste även göra lite svenska uppgifter som jag inte gjort. ska försöka få det klart innan Teneriffa så jag slipper det! Ska nog ta med den engelska boken vi skulle lämnat in för typ ett halv år sen och läsa den:P Aaa jag e BRAA:P hahaha:D

Nu måste jag kila till bussen:D
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0