FREEDAG:D:D:D

Hej alla glada:D

Jag är iaf glad, jag är FRISK:D Iofs tyckte mamma att jag skulle vara hemma från skolan..
Tänk jag har nu varit hemma ensam i tre dagar, jag har seriöst hållt på att bli schitzo. :P
Har precis varit och handlat med mamma, först en tripp till apoteket för att köpa hostmedicin till Mig..
Usch märks verkligen att jag har varit ensam, skrattade hela tiden åt min mamma.
Iofs var hon helt knäpp idag. Svor och hade sig på konsumparkeringen när en "Kärring" inte kunde parkerna och så skulle hon såklart BACKA in:P HAHA

"snart går jag ut och sparkar på hennes bil" klämmer mamma ur sig:P
 "eehm aa okej" sa jag bara:D

haha..sen åkte vi till willys och handlade, där kom det en favorit i repis.
Jag kommer plötsligt på att jag måste ha balsam så jag säger:
 
"Jag måste ha balsam"

Mamma ger mig en konstig blick och frågar vad tusan jag sa..hon hade alltså hört
"Jag måste BAJSA!" Detta har alltså hänt förut.  hahahha:D

Sen bar det av till skolan för att hämta lite böcker, då skulle hon parkera på sidan av rondellen, gick inte såå bra..hon gasade upp på trottoaren så bilen stängdes av:P HAHA
Men men sen blev det kvantum,väl inne i affären stannade vi vid apelsinerna och mamma säger:
 
"ÅÅ JA NAVEL APELSINER!!"
"VAA?!?, Sa du navel mamma?"

"Japps, kolla här" så pekade hon på en apelsin och den hade faktist en navel:P
Det var tydligen jättevanligt att man kallade dem "Navelapelsiner" Sälv hade jag aldrig hört det.

Juuuste i morse kom mamma även in i mitt rum och skulle damsuga..Vet ni vad hon gör?!?
Börjar damsuga i luften över min säng..Frågade vad tusan hon höll på med.
"Jag damsuger bort alla baciller, BORT BORT BORT!!:D!"
"Eeeh, okej mamma, skiit bra!?!?"

Japps min mamma är knas. Ikväll blir det nog lugnt, jobb i morrn kl 10:)
Ska äta en god räksallad i kväll..MM Längar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0