26-02-08 Tisdag

Gårdagen med Linda blev mycket lyckad. Mötte upp henne vid kvantum kl 8. Då köpte vi lite frukt och lite naturgodis:D Smarrigt! Sedan cyklade vi hem till henne, hon försvann in i duschen och jag kollade simpson:D
När linda var fräsch så skar vi upp frukten och lite mer som vi lade i:D
Sedan bänkade vi oss framför tvn och satte igång filmen "kärleksbrev" Alltså baserad på den bok jag läst. Måste säga att jag blev besviken, som man säkert alltid blir när man ser filmen efter att man läst boken! well well...
Sedan var vi båda så trötta så vi gick och la oss..iofs så babblade jag en massa innan vi skulle sova. Haha Linda låg mest och höll med! haha



Idag klev vi upp klockan 8, var sedan nere på Thorssan runt halv 9. Japp japp här skulle det bli frukost.
Frukost buffé var det till och med. Och det var SÅÅÅÅ gott:D Bara 65kr, jag råder ALLA att prova. Mellan 07.00 och 10.00! Helt sjukt gott och mysigt! Matilda kom även och sällskapade oss i sista sekunden innan de plockade bort buffén! Jag och Linda tog sedan 11 tåget in till stan. Mötte upp Natalie:D Har inte träffat henne på as länge, det var mycket mysigt att träffa henne igen! Vi gick till caffehouse by george och glodde på när Natalie åt. Jag och Linda var faktist fortfarande mätta från frukosten! haha Sedan var Natalie tvungen att återgå till skolan eftersom hon minsann inte hade lov.! Då gick jag och Linda runt inne på gallerian och kollade på massa. Hon shoppade lite på bodyshop och jag köpte en concealer och en pensel på kicks.

    

Juste hade på mig mina bronsfärgade leggings idag och när vi var inne på bodyshop var det faktist en kvinna som kom fram till mig och frågade vart jag hade köpt mina otroligt läckra leggings! HAHA:D rätt skumt. Något som var ännu mer konstigt var att när vi skulle byta tåg i västerhaninge var det en KILLE som stoppade mig och frågade samma sak för han tyckte dom var as snygga och han ville köpa sånna till sin flickvän! Konstiga människor alltså!



Nu är jag iaf hemma och sitter och slakar, ska plugga lite idag tänkte jag! Om jag någon gång kommer igång. Haha, juuuste rensade min garderob igår, två hela papperskassar som ska ner till pernillas och en plastpåse med bara massa skitkläder som jag sparat på FÖÖÖR länge! Så nu är min garderob mycket fin faktist.
usch jag skriver på tok för mycket nu igen.





"Linda: - Alltså Elin jag vill typ spy varje gång du hostar, låter svin äckligt"


Tack Linda den värmde HAHAHAHAHHA:D Tur att jag inte tog det så hårt:P HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0