23-02-08 lördag:)

Tjingeling:D

Jag känner mig extra glad i dag av någon anledning. Kanske för att jag äntligen fått vara lite social och träffat massa människor:D Gick jättebra att jobba  idag, det börjar funka mycket bättre med Chalotte nu. Det känns kanon:D Hon hade även sagt att hon tyckte det till Lasse fick jag veta i onsdags:D GREEEJT;)
Hostar inte alls lika mycket, näsan rinner dock! Och solen har varit framme idag, kanske därför jag är så glad:D Iofs blir jag glad av barn också, dom är sååå söta och charmiga..Hahah och inte direkt diskreta.
Det var en liten familj inne i affären idag, en mamma med sin son & dotter.
Plötsligt säger pojken : -Mamma det luktar bajs här!!!, jag tror Maja har bajsat. (böjer sig ner och luktar nära sin systers rumpa) - Japp, hon luktar bajs!. Och lilla Maja står helt oberörd och kollar på studsbollar. Verkar inte alls ha hört vad storebror just har konstaterat! Såå naturligt;) Själv höll jag på att dö av garv. Skattade iofs inombords, hade nog blivit en pinsam situation för mamman annars.

Någon som inte luktar bajs är iaf jag, för jag har minsann  precis tagit ett härlig bad, så jag luktar mycket fräscht:D
La även en ansiktsmask (ovanligt) och började läsa en ny bok:D En kvinnas plan heter den. Har bara läst ett kapitel men det handlar iaf om en kvinna som förmodligen ska få en man att önska att han aldrig vart född. Dom var nämligen förlovade och mycket lyckliga, sedan ska han plötsligt åka till paris på nån jobbgrej och skulle vara tillbaka om 3 dagar. Efter en vecka får hon reda på att han har gift sig med en annan kvinna.
(okej jag känner igen det där en aning, om man tonar ner det lite, tar bort förlovande och giftemål) HAHA:D 

Well well, ikväll blir det partaj hos Alexandra, mycket trevligt lite annat folk än vad jag är van vid:D Dom ska ut sedan, får se vart jag tar vägen då! Sitter och klurar på vad jag ska ha på mig..hm!
Nu är det insmörjning som gäller
Ciao!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0