Va fan har du tagit x eller?

Haha det skulle man kunna tro.
När jag kom upp från badet hade jag 5 missade samtal och 2 röstmeddelande från lilla Johanna.
Hon skulle minsann ha med mig till gymmet:P
Så jag slängde på mig kläderna och lite frulle sen rullade vi iväg med lilla blå.
Tränade lite kondition, ben och mage:) Man hade fin utsikt idag också:) Inte varje dag på gymmet:D
 Efter det blev det lite solaruim:)
När vi hade stekt klart och luktade riktigt gott (svett och solarium) Drog vi till gsm hallen där grabbarna lirade fotboll.
Satt där och glodde lite, packade sedan in oss i lilla blå igen och droppade av mig.
Nu har jag precis kommit ur duschen för andra gången idag. Nuuu ska jag rulla upp håret och fixa naglarna. För sen bär det av hem till Johanna, ska hjälpa henne med håret :) Alla behöver mig dessa dagar:D hihihi.
Så himla skönt när man har tränat, jag är alltid as ´pigg och sprallig då typ:D

Eftersom jag fick ny kamera igår så kommer alla följande inlägg antagligen vara fulla med bilder.
Så kamerakåt som jag är:D
Tjilevippen:D

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0