Tisdags morgonen

Skiiit trist väder, tur att man frågade mamma igår om hon kunde köra mig till skolan:)
Idag står det luciaträning på schemat, skulle vilja åka och simma, Men det kanske får bli på torsdag eller nått.
Dag i musikhuset väntar..det blir inspelning av medlyt så att dansarna sedan kan få det:)
Det ska bli riktigt skoj ju:D
Usch jag måste slänga i mig frukost men jag är verkligen inte hungrig och jag har redan borstat gaddarna:P
Usch vad jag börjar komma i obalans när det gäller kosten..inte bra alls ju. Frukosten är ju det viktigaste målen på dagen. Jevla crap. Får se om det blir en sväng förbi K idag, måste hämta armbandet. Sen finns det ju ett nytt sällskap där som jag minsann måste hälsa på hahaha:D How cute!

Ganska roligt, varje gång vi får hem NP så säger mamma "åå du är med på tidningen" men idag var jag faktiskt med på två ställen:) Man blir ju som sagt kändis på att vara Lucia kandidat:D hahah

 


Juuuste jag införskaffade mig en chokladkalender igår, har inte haft det på flera år alltså:P
Jag tror linda gav mig lite julkänsla igår så jag kunde inte låta bli att köpa när den ändå stod vid kassan och kostade bara 20 spänn:D Haha

Nej ni, dags att göra sig i ordning för skolfärd:D

Kommentarer
Postat av: Tobias

bara för att man har nr1 så betyder det inte att man är nr1, men fö rmig är du nr1 ;)

2008-12-08 @ 04:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0