Söndaaag:D med STORT S:D haha

Japps idag är det lucia-avslöjnings-dags:D
Måste erkänna att jag allt är liiite nervös.

Kvällen igår blev nice, massa tjejsnack och sånt. Alltid mysigt:)
Gick hem när alla andra begav sig ut på televinken:)
Vaknade pigg och glad i morse, vilket jag tror att många inte gjorde:P haha

Kom på att jag måste ju lägga upp lite bilder på snygging Catta och lite annat skit:D
Bland annat hade vi världens sötaste julpapper på svens:D:D
Och sen min outfit igår då:)
    

Nu är det snart dags att bege sig ner till Konsum för att öva lite sånger och sen ner till hamnen.
Och såhär ser jag ut nu:D
(Som sagt, klockan 12 sker det:D)

 

Wish me luck:D:D



Kommentarer
Postat av: tessan

Snygg kropp du har elin :)

2008-12-07 @ 17:48:45
URL: http://tessanostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0