Romeo och en ängel i luckan

Blev en liten trip till haninge. Fick med mig lilla Jennisen också:D Wiie
Blev 20 i tre tåget in gick runt där massa, kirrade lite mer julklappar.
Jag kom även på att jag vill ha en blååå klänning på nyår:)
Och veeetu ni, jag hittade en sån där riktigt blå på hm. Provade och den satt perfekt,
Men dum som jag var köpte jag den inte på en gång. Så jag och jennis gick vidare och kollade.
När jag sen bestämde mig för att gå tillbaka och köpa den fanns inte 36an kvar:(:(
Usch vad sur jag blev. Jag ska minsann åka in till stan eller farsta och leta efter den:D



Well well, vi tog en macka på subway och sen åkte vi hem:)
När tåget hade rullat in bestämde jag mig för att gå och sola:) Riktigt skönt
Precis när jag kom ut så ringde lilla mosbrickan. Förklarade varför han inte hade svarat på smset jag skickade typ igår:P
Haha osöt! Så pratade vi lite på vägen hem så sa jag "nu är jag utanför dig" då ploppade han ut huvudet genom fönstret så blev det en lite pratstund så istället. Hihi "roomeo min romeo" tss..
Väl hemma käkade jag upp dom sista knäcken och satte mig här ,kollade om klänningen fanns på nätet men det gjort den såklart inte. Ska snart lägga mig i badet för jag luktar solarium.
PÅ lördag blir det jobb och på söndag avslöjas det vem som blir Lucia:D:D SPännande
Kl 12 händer det.
   
Slängde upp lite bilder för skojs skull:D
Jag som fular mig.
Ett bevis på hur kul jag hade igår
Robin och KP och mina ben under inspelning av julmedly:D
Jag idag..aaas cool i Ys keepa

Kommentarer
Postat av: frida

Hej sötnos! När får vi veta att du blivit lucia då?:D

2008-12-03 @ 23:07:11
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0