Oj oj oj:P dålig uppdatering här!

Jag har haft för mycket att göra helt enkelt:D
Juldagen blev väl sådär, jag fick i mig för mycket tyckte min kropp. Minns typ ingenting från visiten på telegrafen. uschi
Dagen efter mådde jag väl sådär, var full när jag vaknade och jackan var kvar nere på telen och sådär:P
Men jag gick upp fick i mig lite kyckling och slängde mig sedan i duschen. Då kände jag mig lite mer mänsklig iaf.
Hoppade in i bilen med mamms papps och bror. Målet var sthlm, vi skulle lämna av Jonny vid bussen men först gå i lite affärer. Jag fick med mig ett par jeans, en kofta, ny mascara som är bäst i hela världen (telescopic clean definition) en foundation, och ett kamera fodral. Märkte dock inne i stan att jag inte mådde så bra som jag trodde. Var skakis och mådde allmänt illa bara:p 
Senare på kvällen bar det av till heroncity med Johanna, Calle och Per. Vi mötte även upp David och Nylund på heron.
Vi såg The day when earth stod still (tror jag den hette) Den var väl sådär, inget jag skulle se igen direkt:P
Var väl hemma vid 12 men Kom i säng vid halv 2 efter lite msn och telefoni:D

Idag var det jobb som stod på schemat, vanlig lördag halvmycket folk 10-14. Sjukt vad fort det går när man gemför med 9 timmars passen:PIdag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag hade inte ens koll på att det var lördag!
Ska slänga mig i badkaret nu iaf, är jättefrussen. Sen blir det käk.

Puss o mys, bilder från julagen ligger på Facebook:) Puss


Kommentarer
Postat av: Rebs

hämtade du jackan sen då? :O

2008-12-29 @ 22:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0