Nu är det för fan jul!

Mamma kommer insjungandes med ljusstakar och julstjärnor. Pappa hänger upp ute belysning, Första advent hade vi igår, julkalendern börjar och idag bakade jag och Linda knäck. Aa nu är det för FAN jul!
Alla julklappar utom mammas är införskaffade. Får se om man kanske hittar nått på marknaden eller nått. Annars får man lösa det på annat vis:D
Övat julmedly har vi gjort idag också, går riktigt bra och jag tror det kommer bli himla bra:D

Har lekt med Linda nästan hela dagen, invaderade hennes garderob lite. Blev en helt del garv.. Snacka om pansar pattar i endel av hennes kläder alltså. Fan tuttarna satt under hakan för tusan! GÖÖLLI

Har haft lite roliga och halvtråkiga konversationer över sms idag också, alltid spännande det också. tss
Springa in i komiska människor har man också gjort..

Juuuste fick tillbaka Bokföringsprovet..ett litet fel hade jag så det blev VG- men antar att man bara kunde få VG. Well well det var ju bra det med:D Hihi Börjar däremot bli riktigt svårt nu..massa saker att hålla reda på

Nu ska jag slänga mig i duschen tänkte jag.
Tack Linda för den mysiga dagen,
Tack Lindas mamma som var så gullig och kom upp med en lite bricka med te, knäck och mandariner.
Tack Lindas Pappa för den goda maten:D
Och JÄÄÄTTE GRATTIS TILL FREDRIK SOM FYLLER 24 IDAG:D HURRAAA

  

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0