Luuuciaa

Snart ska jag bege mig till kyrkan, och efter det bär det av till studion..igen:P
Tror det kommer bli en lång dag idag, förmodligen inte så lång som igår men.
Jag har iaf fått låna coolaste klänningen av linnea och ska låna ett par skitcoola skor av Linda:D
Musikbilden kommer bli grym:D Jättejobbigt att vi får ta om alla bilder men ändå kul, nu kanske dom blir ännu bättre:D

Jag är på lite dåligt humör nu känner jag, tror jag behöver trycka i mig massa knäck eller nått.
Snäste nyss åt mamma elakt för att hon tyckte att jag vek lucia linnet slarvigt. hm Sorry<3
Känner mig nervös också, ska ju läsa dikt i kyrkan, hjäälp. Jag som alltid pratar så snabbt.
Får ta ett djupt andetag innan och bara sjuka ner i ordentligt i fötterna!

Blev lite lycklig idag också, kom ett grattiskort från mormor med massa pengar Euro så det blir att spara till mars då det bär av till teneriffa :) Söndag blir det kalas här med släkten, var och beställde tårta idag :) Hihi mys!

I morgon blir det heldags lussande, ska åkte till massa ålderdomshem, sjukhuset o sånt där.
Och sedan häst och vagn genom hela Nynäs! MYYS:D:D Hoppas det inte regnar dock!
Nej måste kolla att allting är med nu!

Klockan 7 i kyrkan är det ikväll:) Kommsi o titta vettja!

Kommentarer
Postat av: A

När är feeeeeeeeeeeeesten och varför är jag inte bjuden? ;p

2008-12-12 @ 16:19:24
URL: http://brunettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0