JAG ÄR LYCKLIG!

Den blå klänningen är nu i mina händer:D:D:D:D:D

Satt och ringde runt till alla hm i hela sthlm kändes det som i morse.
Slutade med att jag skickade mamma till haning för att köpa 38an som fanns där.
Det blir att sy in den lite men den är MIN nu iaf:D:D:D

Tackar Alexandra för den trevliga kvällen. Ses när jag ska hjälpa henne att städa:d haha
Fick även skjuts hem av FavvoFredrik, framkörd till brevlådan och bärhjälp in till dörren med min feta kasse:D
Ska fixa med garderoben idag om jag orkar. Ska slänga mig o duschen också.
Men annars blir det bara slak!

JObbet gick bra igen..men ser inte fram emot 9 timmars passet i morgon:P
Uschi men men det är pengar:P

Gårdagen med Johanna blev jättetrevlig. Först sola, sedan hem till henne, färgade hennes hår. Efter det fixade vi oss och drog och käkade pizza med Calle, Sillen, Mårten, David och Kim..blev en kebab för min del:D
Efter det drog vi alla hem till Mårten där Gitarhero world tour var i full gång. Jag hamnade på basen först. Jäklar vad roligt det var men jag kan väl inte säga att jag brilljerade direkt. Sedan fattade jag trumpinnarna och där jävlar kunde jag minsann visa lite skills:D Och sedan grabbade jag micken:D Aa riktigt rolig kväll alltså. Drog mig hemåt vid 1.
Somnade väl vid 2 någon gång, smsterrade lilla Fantåmen lite.Sedan vaknade jag av någon anledning vid 4 typ och såg ett sms som chockerade mig..inte från F dåra..hm mycket skumt men iaf.

Nu blir det nog dusch snart. Kanske någon föda först? hm
Well well
Puuss o mys

Kommentarer
Postat av: tessan

fan va snyggt den saatt på dig!!!

2008-12-21 @ 22:16:50
URL: thttp://tessanostrom.blogg.se
Postat av: catarina

åååh den är så sweeet! :)

2008-12-22 @ 14:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0