Frukost...

Jag har verkligen blivit dålig med frukost.
Jag är varken hungrig eller sugen på någonting såhär tidigt på morgonen.
Hungern kommer inte fören man kommer till skolan. Det är knasigt må jag säga.

Men som just nu, jag gick till köket, öppnade kylen som är proppad som vanligt.
Ändå ser jag ingenting som jag är sugen på..jag måste börja koka ägg dagen innan eller nått. Det är ju skit mättande och säkert nyttig:P Sen är det ju lätt att bara slänga i sig också.

Jag var för tusan jätteduktig förut och gjorde smoothies varje morgon.
Vart tog den Elin vägen?
Sen till en helt annan sak. Hur jevla många namn finns det på mandariner egentligen??
Jag måste ta reda på det, tanken slog mig igår när jag badade OCH käkade en mandarin:D


Kommentarer
Postat av: frida

spännande, du lär nog vinna;)

2008-12-04 @ 08:37:57
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0